חברות / עסקים / אחריות תאגידית

חברות / עסקים / אחריות תאגידית:

ארגונים וחברות בכל רחבי העולם, מפנים משאבים ומאמצים רבים לטובת הציבור והקהילה מתוך הבנת הערך המוסף והתרומה ההדדית של שיתוף פעולה בין גוף עסקי לבין החברה והתושבים בסביבה (המקומית והארצית) שבה היא פועלת. ההיגיון העומד בבסיס הטמעה של אחריות תאגידית במגזר העסקי היא שעל מנת לקיים עסקים רווחיים ובריאים לאורך זמן, קיים צורך בחברה הוגנת ובריאה.
מגוון ההיבטים הקשורים לאחריות תאגידית הוא רחב וכולל עולמות תוכן מגוונים הקשורים לפעילותה העסקית של החברה וכולל: גיוון תעסוקתי, אחריות לנושאי קיימות ואיכות הסביבה, אתיקה ציבורית ומסחרית ומעורבות ואחריות חברתית הכוללת גם את פיתוח הפעילות ההתנדבותית ( שעות עבודה של עובדים )  ותרומות כספיות של העסק לארגונים ולקהילה.
סדנאות הפיסול שלנו מתקיימות כפעילות מתמשכת וארוכת טווח או בימי גיבוש והתנדבות חד פעמיים לעובדי החברה והמנהלים. שיתוף הפעולה בין החברה לבין הקהילה יוצק תוכן משמעותי ומעשיר בערכים החשובים לנו כבני אדם. הפעילות מעשירה את העובדים באופן אישי ונותנת להם את האפשרות לתרום לסביבה ולחברה. העובדה שהיצירה עצמה נעשית באופן ישיר בעבודה פיזית ע"י העובדים ולא רק במתן תרומה כספית , משאירה חותם בקהילה ותורמת רבות הן לצד הנותן והן לצד המקבל.

גילי אשל עובד במשך שנים רבות עם מגוון חברות (הבנק הבינלאומי, חברת אדמה, פארק תעשיות עמק חפר ועוד). אנו פועלים יחד עם עובדי החברה ויוצרים פרויקטים הנעשים במשותף עם נערים בסיכון, ילדי גנים , תלמידי בתי הספר, ילדי פנימיות ומשפחתונים ועוד. פעילות זאת מחזקת את הקשרים בין הארגון לקהילה ומעניקה לעובדים סיפוק רב הנובע מנתינה שיש בה משמעות רבה. 

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן