ארגונים / קהילות / מתנסי"ם

ארגונים / קהילות / מתנסי"ם

סדנאות פיסול ואומנות סביבתית מהוות דרך ייחודית ושונה של שיתוף פעולה מעניין ופורה בין משרדים ממשלתיים, גופים ציבוריים ומרכזים קהילתיים לבין התושבים והקהילה. אנו עושים זאת באמצעות יצירת פסלים סביבתיים, אובייקטים אדריכליים, פינות ישיבה ומשחק. בסדנא מתקיימים שיתופי פעולה בין המשתתפים המושתתים על עבודה ויצירה קהילתית משותפת הנעשית תוך כדי לימוד נושאי קיימות, איכות הסביבה, בנייה ואמנות.
הפעילות מתקיימת בגינות משותפות, שכונות, מוסדות חינוך ושטחים ציבוריים. הסדנא והיצירה המשותפת מהווים כלים משמעותיים להעצמה, גיבוש קהילתי ובין דורי על ידי התנדבות ונתינה של ילדים, בני נוער ומבוגרים. האובייקט/פסל שנשאר בקהילה בתום התהליך, מהווה מקור גאווה ומעודד את תחושת השייכות של תושבי המקום.
הסדנא מעניקה אפשרות לכל חבר בקהילה להרגיש משמעותי ושייך. פעמים רבות הפסל הופך להיות חלק אינטגרלי מהקהילה ועל כן מהווה מוקד נוסף (ספריית חוץ, משחקים לימודים, גני סיפור, פינות ישיבה) לפעילות קהילתית, חברתית ותרבותית לכל תושבי היישוב. מכיוון שהפסל מוצב במרחב הפתוח הוא זמין לפעילות והנאה בכל שעות היממה לטובת ככל הציבור.
הסדנא שלנו פועלת לחיזוק זהותה ומאפייניה הייחודיים של הקהילה ומחזקת את השותפות בין חברי הקהילה. באמצעות הפעילות היצירתית העצמית והמשותפת ניתן להעמיק את תחושת המחויבות והאחריות של התושבים למקום וסביבת מגוריהם. הפעילות תחזק את הקשר החברתי והסולידריות בין חברי הקהילה.

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן