רשויות מקומיות / אדריכלים / חברות בנייה

רשויות מקומיות / אדריכלים / חברות בנייה :

אדריכלים, מתכנני ערים ואדריכלי נוף המעוניינים ליצור שפה שונה ולא שגרתית במרחבים ציבוריים (פארקים, שמורות טבע, גינות ציבוריות, מתחמי מגורים או מתחמי עסקים). ניתן ליצור זאת באמצעות הפסלים המיוחדים אשר משמשים למשחק, הנאה או ישיבה משותפת. החללים המשותפים המהווים מקומות התכנסות ומפגש מעניינים, גורמים לבני הקהילה (מבוגרים, בני הנוער וילדים) להתגבש כקהילה משותפת ולהיות חלק אינטגרלי ממארג החיים המקומי. מקומות מפגש אלה מייצרים אינטראקציות חברתיות ומפגשים אנושיים אשר אינם מתקיימים באופן טבעי בעולם הדיגיטלי של ימינו.
פרויקט תהליך בניית הפסל או האובייקט מתחיל בדיאלוג בין המזמין לבין גילי אשל. אנו מתכננים יחד את המטרות לשמן נוצר הפסל, נבחר את האזור בו יוצב ונבחן במשותף כיצד הוא משתלב בנוף באופן מיטבי ואת יחסי הפסל עם סביבתו .נבדוק מהם החומרים המתאימים ליצירת הפסל (בטון, ברזל, חומרים ממוחזרים ועוד).
הפסל יכול להיבנות ע"י גילי אשל באופן מלא (תכנון, קניית והבאת החומרים, בנייה וצביעה) או ניתן לבנותו בשיתוף פעולה עם הקהילה. האובייקט ממוקם על פי רוב במרחבים פתוחים ובעצם הימצאותו הוא מהווה גורם המחולל שינוי במרחב בו הוא ממוקם. הפסל נועד לערב את המתבונן ולקיים עימו דו-שיח פיזי פעיל כמו מישוש, טיפוס, זחילה או הליכה ובכך אינו מהווה רק אובייקט קישוטי פסיבי המהווה מושא להתבוננות בלבד.

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן